Thursday, April 22, 2010

Tahniah kepada Timbalan Pengerusi BKK

Laman BKK mengucapkan tahniah kepada Tn Hj Mohd Yusof Hj Kamarudin yang telah selamat diakad nikahkan dengan pasangan nya Pn Khadijah Bt Hamzah di Masjid Putra Perdana, Puchong semalam, Rabu, 21 April 2010, jam 11 pagi. Majlis ringkas telah disaksikan oleh ahli keluarga terdekat kedua belah pihak.



Sedikit tentang ahli terbaru BKK ini, Pn Khadijah, seorang pesara kerajaan. Berumur lebih kurang 58 tahun, baru bersara lebih kurang 2 tahun lepas. Jawatan terakhir beliau ialah sebagai pengetua SMK Dato Abdul Samad, Tanjung Ipoh, Kuala Pilah. Berasal dari Senaling dan sekarang menetap di Taman Paroi Jaya, Seremban.

Ini adalah perkahwinan kedua bagi Tn Hj Yusof setelah Pn Hjh Hazizah kembali ke rahmatulah. Dan ini merupakan perkahwinan pertama Pn Khadijah.

Beberapa warga BKK kelihatan hadir semalam. Selain anak-anak , menantu dan cucu-cucu Tn Hj Yusof, Tn Hj Mohd Akhir, Pn Hjh Faridah, Tn Hj Abdul Wahab, Pn Hjh Hasnah, Sdr Setiausaha, En Fauzi dan Pn Hainy turut hadir.

Penulis terlewat sampai. Walaupun dah bersedia dengan meng google lokasi ini tapi sesat juga . Sempat lah untuk acara makan dan tangkap gambar. (Maaf gambar tak berkualiti, pakai handphone je).






Kepada Kak Ngah/ Mak Ngah/Nek Ngah Khadijah, Laman BKK mengucapkan Ahlan Wa Sahlan dan selamat datang ke dalam keluarga besar BKK.

Laman BKK mendoakan Semoga Mempelai ini hidup harmoni dengan keluarga baru, berbahagia dan diberkati Allah sehingga ke akhir hayat.




Kepada Warga BKK jangan lupa. Majlis di pihak lelaki di Masjid Quarters KLIA pada 25 April ini. Hari Ahad. Jam 11 pagi.


1 comment: